Besplatna dostava za narudžbe iznad 80 €
Uvjeti poslovanja definiraju kupnju putem www.zastitne-folije.hr. Uvjetima poslovanja olakšat ćemo vam kupnju i povećati zadovoljstvo prilikom upotrebe proizvoda. Prodavatelj je Zaštitne folije d.o.o., Savska cesta 144a, 10000 Zagreb, OIB: 21309994444, HR64 340 0091 1104 81655
Pregledajte bogatu ponudu i pronađete proizvod koji želite kupiti. Klikom na naziv folije ili cijenu odlazite na detaljniji opis proizvoda. Na tom pregledu proizvoda imate mogućnost izbora željene dimenzije i količine, zatim dodate proizvod u košaricu za kupovinu klikom na polje "Dodaj u košaricu". Kada kliknete na ovo polje, proizvod ste stavili u svoju košaricu. U gornjem desnom uglu vidjet ćete ikonu “Košarice”, klikom na ikonu otvaraju se detalji Vaše košarice sa vašom narudžbom (provjerite da li ste u košaricu stavili sve željene proizvode). Kada završite s odabirom proizvoda, kliknite u košarici na polje »Završi kupovinu«.
U ovom koraku će vam se prikazati naručeni proizvodi, u željenim dimenzijama, količinom i cijenom (cijena proizvoda uključuje PDV 25%). Ukoliko želite, jednostavno možete maknuti proizvod iz košarice (klikom na “koš za smeće”). Na ovom koraku upišite osobne podatke o pratitelju (kupcu), u za to predviđena polja. Na to ime i adresu ćemo vam poslati naručene proizvode ukoliko odaberete opciju dostave. Naručene proizvode dostavit ćemo putem DPD-a. Nastavljate tako što kliknete na polje »Dalje«.
Ovdje vam se nudi izbor plaćanja: plaćanje putem kreditne kartice/pouzećem/gotovinom. Narudžbu završavate klikom na polje »Završi kupovinu«.
Cijena proizvoda, vrijednost PDV-a i poštarina prikazani su u košarici prije nego što dovršite narudžbu. Sve informacije o vašoj internetskoj narudžbi bit će obaviještene na vašu email adresu koju ste naveli u košarici prilikom unosa vaših podataka. Ako ne primite ovu poruku na svoj email, možda ste unijeli pogrešnu email adresu. U tom slučaju kontaktirajte nas na info@zastitne-folije.hr. Kupoprodajni ugovor sklapa se između kupca i prodavatelja, kada kupac izvrši kupnju na web stranici www.zastitne-folije.hr i elektroničkim putem primi potvrdu o zaprimanju narudžbe na njegovu e-mail adresu. Akcijske cijene vrijede isključivo u trenutku narudžbe i mogu se promijeniti bez prethodne najave.
Naručene proizvode dostavit ćemo putem DPD-a na adresu koju ste naveli prilikom kupnje.
Kada proizvod ima stvarni nedostatak?
Ispravnost proizvoda provjerava se s drugim, besprijekornim proizvodom iste vrste, istodobno s izjavama proizvođača ili ispisom na samom proizvodu.
Prodavatelj mora kupcu isporučiti proizvode u skladu s kupnjom (ugovorom) i odgovara za stvarne nedostatke sukladno Zakonu o zakonu potrošača. U slučaju vidljivog nedostatka proizvoda kod preuzimanja pošiljke (npr. oštećenje ambalaže prilikom dostave), kupac nije dužan isporučeni proizvod preuzeti, može odbiti primitak od strane DPD-a, te ne snosi troškove dostave proizvoda. Smatra se da proizvodi koji su uredno zaprimljeni od strane kupca nisu imali vidljivi nedostatak. U slučaju ako proizvod ima skriveni nedostatak (npr. odlomljen dio proizvoda, ogreban proizvod uslijed transporta) što kupac utvrdi tek pri otvaranju proizvoda bez korištenja, montaže odnosno stavljanja proizvoda u funkciju – kupac ima pravo na jednostrani raskid ugovora i povrat novca ili na zamjenu. Zasitne Folije ne odgovaraju za oštećenja nastala uslijed nepravilnog rukovanja.
Jamstvo i tehničke upute i upute za upotrebu nalaze se priložene uz proizvod, u smislu čl. 42. st 6 Zakona o zaštiti potrošača Zaštitne Folije d.o.o. smatraju da je kupac time na jasan način unaprijed obaviješten o podacima vezanim uz proizvod kao i postojanju usluga koje se nude nakon prodaje. Sukladno Zakonu o zaštiti potrošača ( NN br. 41/14., 110/15., 14/19. ) na odnose između potrošača i trgovca u slučaju materijalnog nedostatka na proizvodu se primjenjuju odredbe Zakona o obveznim odnosima (NN 35/05, 41/08, 125/11, 78/15) o odgovornosti za materijalne nedostatke. Potrošač je obvezan obavijestiti prodavatelja o postojanju vidljivih nedostataka bez odgađanja, a najkasnije u roku od dva mjeseca od dana kad je otkrio nedostatak. Kao prodavatelj odgovaramo za materijalne nedostatke stvari koje su imali u trenutku prijelaza rizika na kupca kao i za one materijalne nedostatke koji se pojave nakon prijelaza rizika na kupca ako su posljedica uzroka koji je postojao prije toga. Za materijalni nedostatak proizvoda, nakon dvije godine od prodaje ne odgovaramo.
Kupac, koji je pravovremeno obavijestio o nedostatku, ima pravo od prodavatelja zahtijevati da:
Adresa za povrat proizvoda: Savska cesta 144a,10000 Zagreb.
Trošak slanja snosi pošiljatelj, osim ako nije drugačije dogovoreno. Pošiljke s otkupninom ne prihvaćamo. Molimo, da nas prije povrata robe/proizvoda, obavijestite na email: info@zastitne-folije.hr.
Sukladno članku 10. Zakona o zaštiti potrošača (Narodne novine br.41/14) obavještavamo potrošače da nezadovoljstvo u odnosu na kupljeni proizvod ili pruženu uslugu mogu iskazati prigovorom u pisanoj formi pri čemu ćemo pisano potvrditi primitak istog. Prigovor možete poslati putem pošte ili emaila: Zaštitne folije d.o.o., Savska cesta 144a, 10000 Zagreb, Hrvatska / info@zastitne-folije.hr. U pisanom obliku odgovoriti ćemo u roku 15 dana od dana zaprimanja prigovora.
Izvansudsko rješavanje potrošačkih sporova:
U slučaju spora, sukladno Zakonu o alternativnom rješavanju potrošačkih sporova ( NN br. 121/16), predlažemo alternativno rješavanje spora pred jednim od tijela određenih za alternativno rješavanje potrošačkih sporova koji djeluju u Republici Hrvatskoj, npr:
Ugovor koji potrošač zaključi za kupoprodaju proizvoda je jednokratan ugovor koji je konzumiran isporukom robe od strane trgovca te izvršenim plaćanjem od strane potrošača, a u slučaju da ne bude raskinut.
Pravo na jednostrani raskid ugovora bez navođenja razloga Kao potrošač imate pravo, ne navodeći razloge, otkazati narudžbu u roku od 14 radnih dana od zaprimanja narudžbe te vratiti proizvod. Trgovac vam je dužan vratiti novac u najkasnije roku od 14 dana od dana kad je zaprimio obavijest o vašoj odluci o jednostranom raskidu. Trgovac je dužan u tu svrhu osigurati obrazac za jednostrani raskid ugovora, ali možete i sami napisati izjavu u kojoj nedvosmisleno navodite da raskidate ugovor.
Obratite pažnju na to da ćete u tom slučaju ipak morati platiti troškove dostave robe natrag trgovcu, osim u slučaju da je trgovac pristao snositi troškove povrata ili u slučaju da vas trgovac nije obavijestio o tome da ste dužni snositi te troškove.
U slučaju da vas trgovac nije obavijestio o vašem pravu na jednostrani raskid ugovora, vaše pravo prestaje nakon 12 mjeseci od isteka roka za raskid.
Potrebno je napomenuti da u određenim slučajevima propisanim Zakonom o zaštiti potrošača nećete moći koristiti pravo na jednostrani raskid ugovora poput, primjerice, kada se radi o robi izrađenoj po vašoj specifikaciji, lako pokvarljivoj robi, robi koja zbog zdravstvenih ili higijenskih razloga nije pogodna za vraćanje ako je bila otpečaćena nakon dostave ili audio snimkama ili videosnimkama otpečaćenim nakon isporuke.